نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

نخست، تاریخ سرزمین خودت را بدان، سپس تاریخ دیگران را بخوان.((فرانسیس فانون))

اجتماعی .فرهنگی .هنری.علمی .طنز (( عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند ))مردان بزرگ تاریخ، سرنوشت ملتها را تعیین می کنند.((اشپنگلر))

ازدواج دوم به قیمت جان مرد جوان تمام شد


شرق: مردی که شوهرخواهرش را در یک انتقام‌گیری خشن به قتل رسانده ‌بود به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. به‌گزارش خبرنگار ما، متهم پرونده بعد از اینکه متوجه ‌شد شوهرخواهرش ازدواج مجدد کرده‌ است و قصد دارد خواهرش را به قتل برساند او را با ضربات چاقو از پا درآورد. دو سال قبل صاحب‌ بنگاهی در خیابان نواب تهران به پلیس گزارش داد مردی به دو برادر حمله‌کرده‌ و یکی از آنها را به قتل رسانده‌ است.

با توجه به این گزارش ماموران به محل رفتند و متوجه شدند یکی از دو برادر که امیر نام دارد به رغم تلاش پزشکان جان باخته و برادر دیگر هنوز زنده‌است. ماموران ابتدا جلال- برادر امیر - را مورد بازجویی قرار دادند. این مرد به پلیس گفت: من و برادرم در بنگاه نشسته و منتظر همسر دوم برادرم بودیم. قرار بود او برای اجاره خانه مدارکی را بیاورد اما قبل از اینکه سحر برسد برادر همسر اول امیر آمد و با چاقو به جان ما افتاد. جلال به پلیس گفت از وقتی برادرش ازدواج مجدد کرده ‌بود با خانواده همسر اولش درگیری داشت.

ماموران در ادامه به سراغ مرد ضارب رفتند و او را بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل شوهرخواهرش اعتراف کرد و گفت: امیر سال‌ها قبل با خواهرم ازدواج کرده‌ بود. خواهرم همه زندگی‌اش را برای او گذاشت اما این مرد به او خیانت کرد. او چند هفته قبل از حادثه زنی را به صورت صیغه‌ای به عقد خود درآورده ‌بود و با او زندگی می‌کرد. این موضوع خیلی خواهرم را ناراحت کرده‌ بود و مرتب با هم دعوا و درگیری داشتند. من چندبار به امیر گفتم بهتر است خواهرم را طلاق بدهد اما او توجهی نمی‌کرد.

متهم ادامه ‌داد: روز حادثه خواهرم با من تماس گرفت و گفت امیر او را تهدید کرده و گفته ‌است قصد کشتنش را دارد. من هم خیلی ناراحت شدم. می‌دانستم وقتی امیر می‌گوید کاری را انجام می‌دهد دیگر از گفته‌اش دست نمی‌کشد. خواهرم به من گفته ‌بود امیر برای اجاره‌خانه‌ای برای همسر دومش به بنگاه رفته ‌است. دنبالش رفتم و در بنگاه با هم درگیر شدیم. من که به شدت عصبی بودم او را با ضربات چاقو زدم. برادرش هم برای دفاع از او آمد من هم چند ضربه به جلال زدم.

بنا بر این گزارش با تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست علیه متهم، وی برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران معرفی شد و قرار بود او روز شنبه برای محاکمه به دادگاه منتقل شود اما به دلیل حاضر نشدن وکیلش در دادگاه رسیدگی به پرونده به وقت دیگری موکول‌شد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
parsa سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.wp.vcp.ir

www.wp.vcp.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد